Kundservice

Vanliga frågor:

Har du några frågor? Kolla först här innan du ringer till Kundtjänst.

Är produkterna på din webbplats äkta?

Vi säljer bara 100% original och äkta produkter på vår hemsida. Du kan därför hantera säkert med oss.

Binder jag till en abonnemang när jag handlar med dig?

Du binder inte för eventuella abonnemang när du handlar hos oss. Här betalar du bara för de varor du köper och ingen abonnemang dessutom.

Vad betyder (U) & (N)?

Detta skriver vi bakom produktnamnet på vissa produkter. Detta är främst för internt bruk. (U) står för avvecklad design och (N) står för ny design.

Jag har inte fått en orderbekräftelse, vad gör jag?

Om du inte har fått en orderbekräftelse, kan du kolla dina "oönskade mail" eller "spam-mail". Om du inte har fått beställningsbekräftelse kan du kolla dina "oönskade mail" eller "spam-mail". ta emot e-post från BEAUTYCOS. Om beställningsbekräftelsen inte är här så har du kanske skrivit en felaktig e-postadress. I detta fall kan du alltid kontakta vår kundservice på webshop@beautycos.se, vänligen och informera om hela ditt namn och telefonnummer, så vi kan hitta dig i systemet.

Spåra ditt paket:

Du kan alltid se orderstatus genom inloggning på ditt konto, annars kan du ange ditt spårningsnummer i fältet nedan.

Retur

Vi är hedrade att ha glada och nöjda kunder. Som internetkund kan du först bedöma ditt köp när du håller varorna i handen, så du har alltid 14 dagar full retur, men det krävs att varorna returneras i oanvänt skick och obruten förpackning och måste vara i sådant skick att vi lätt kan sälja objektet igen som nytt. Vi kommer att be dig att inte öppna, skriva ut eller rotera varorna om du vill returnera dem eftersom det kan ses / spåras på de flesta produkter. I så fall avvisas varorna på köparens bekostnad.
Steg 1: Skicka mail
När du behöver skicka en retur, bör du alltid kontakta oss per. post så vi kan behandla ditt returpaket korrekt. Du får då en returetikett som ska skrivas ut.
Steg 2: Packa korrekt och sätt tillbaka returetikett
Placera de ordentligt förpackade produkten i förpackningen och stäng den ordentligt. Om produkten har levererats i en särskild förpackning av tillverkaren (t.ex. en parfym), måste originalemballagen ingå i returleveransen. Lägg sedan tillbaka returetiketten på förpackningen.
Steg 3: Skicka paketet
Leverera paketet på din lokala postbutik - det kostar 99 kr. för att skicka paketet tillbaka till Beautycos. Om du har gjort ett klagomål som godkänns kommer Beautycos att returnera 99 kr
Steg 4: Återbetalning av belopp
Du får automatiskt en bekräftelse per. E-post när vi registrerar din retur på vårt lager. Det tar 7-10 arbetsdagar. Då återbetalar vi inköpsbeloppet till den betalningsform som används.

Från tid till annan kan några av våra produkter säljas ut och de tas därför automatiskt bort från butiken I det här fallet rekommenderar vi att du kontrollerar butiken kontinuerligt så att du kan se när produkten finns i lager. Du kan möjligen. Följ även Facebook eller registrera dig för vårt nyhetsbrev.

Villkor

Du har därför alltid 14 dagar full retur, men det krävs att varorna returneras i oanvänt skick och obruten förpackning och måste vara i sådant skick att vi kan sälja objektet utan dröjsmål som ny. Vi kommer att be dig att inte öppna, skriva ut eller rotera varorna om du vill returnera dem eftersom det kan ses / spåras på de flesta produkter. I så fall avvisas varorna på köparens bekostnad.

När du behöver skicka en retur, bör du alltid kontakta oss per. post så vi kan behandla ditt returpaket korrekt.Ditt returpaket måste alltid vara korrekt förpackat så att produkten är väl skyddad vid leverans.Du ansvarar för paketet / varorna tills vi tar emot det. Om du har ångrat ditt köp eller behöver byta ut ditt objekt måste du betala fraktkostnader. En returlabel kostar oss 99 kr. Om du har etablerat ett relik som är godkänt, kommer beloppet att återbetalas av BEAUTYCOS.



Om ditt paket inte samlas in inom tidsfristen kommer ditt paket att returneras till oss - Mottagaren skickar frakt till mottagaren och returnerar frakt till BEAUTYCOS.

Om du har skrivit en felaktig adress på ditt paket kommer du att vara ansvarig för att returnera returfrakten till BEAUTYCOS, samt fraktkostnaden för någon. Ny leverans igen. Vi tar inte emot varor per. begära eller sända utan omfördelning så vi måste hämta på postkontoret.

Garanti
Rätten till fordran gäller i 24 månader. Det kräver bara att du annonserar inom en rimlig tidsperiod, vilket är inom 2 månader efter det att felet har identifierats.
Klagomål - Produkten uppfyller inte mina krav: Om du får en intakt produkt som inte uppfyller dina förväntningar efter användning, beklagar vi att du inte återbetalar din produkt. Detta beror på hygienhänsyn och att det inte går att sälja produkten till tredje part.
BEAUTYCOS kan inte garantera effekterna eller resultaten av olika produkter, eftersom alla hår är olika och kan reagera på olika sätt. Om du beställde en produkt speciellt för hårförnyelse, lämnas ingen garanti. Hårt förlust kan bero på många saker och är otroligt individ från person till person. Observera att genetiskt håravfall inte kan ändras. I vissa fall kan vi hänvisa till tillverkarens kontaktuppgifter om du inte har uppnått önskat resultat.Alla våra beskrivningar på produkterna är vägledande och tillhandahålls av tillverkarna. BEAUTYCOS garanterar inte effekten.

Klagomål - Min produkt är defekt: Om du köper en ghd-järn har du 2 års garanti på din stil som köpts på BEAUTYCOS. Glöm inte att ta bort hologrammet från järntråden eftersom det här är din garanti. Om du tar bort detta upphävs garantin.Vid återkomst på grund av klagomål, kontakta alltid vår kundtjänst så att de kan göra en returlabel för dig. En returmärkning kostar oss 99 kr. och betalas av BEAUTYCOS om klagomålet godtas.Om klagomålet avvisas måste kunden betala frakten fram och tillbaka till BEAUTYCOS (2 x 99kr totalt 198kr). Om ett paket returneras med en annan postadress än den som tillhandahålls av BEAUTYCOS, kommer returleveransen inte att omfattas av BEAUTYCOS.

Om vi ​​upptäcker att det inte finns någon brist eller defekt i produkten, kommer klagomålet att avvisas. Vi kan debitera ett belopp på upp till 300 kr för undersökning av varan. Om produkten inte är ansvarig, kommer BEAUTYCOS inte att kunna ersätta produkten.

Är du allergisk?
Om det finns några ingredienser eller något annat du vet är du allergisk mot, är du alltid välkommen att kontakta oss för att se ingredienslistan på våra produkter.

Kontaktuppgifter:

Du är lättast att komma i kontakt med oss, antingen genom att ringa eller skriva oss! Vänligen fyll i kontaktuppgifterna nedan och vi vill kontakta dig så fort som möjligt. Eller kontakta oss genom att ringa på
+46 40 668 85 06
Skriv till oss
Skicka oss ett mail så återkommer vi till dig så snabbt som möjligt.

Ups!

Produktet du viste interesse for er udgået.

Derfor anbefaler vi dette produkt i stedet.